Thursday, January 29, 2009

Kikare, tre stygn och UK2009

I tisdags fick jag min kikare tillbaka från service. De hade bytt ut högra okularet. Nu har jag mina ögon igen! =D

På tisdagen besökte jag läkaren; har en längre tid haft verkligt torr läpp och ett sår som inte riktigt vill läka. Tänkte att jag får nu någon salva att lägga på. Men nej! Läkaren var förbryllad! Han sade att det inte ser ut som n¨got vanligt smittosamt och inte som något farligt heller. Entusiastiskt frågade han mig om han får ta en provbit för att sända till patologen. Så igår skar läkaren bort en 2mm bred bit ur min överläpp och satte dit 3 stygn istället. Är bara besviken på att jag inte fick titta på via spegel eller något...stygnen tas bort nästa vecka och resultatet kommer inom två veckor.

Så nu kommer jag idag att åka på Ungdomens Kyrkodagar i Karis med tre stygn i läppen. Alla kommer att fråga i vilket slagsmål jag varit eller liknande...=P
Men UK kommer att bli riktigt intressant! Har skrivit en motion, ett initiativ och ett annat initiativ tillsammans med en annan delegat. Utöver det har det kommit in 10 andra initiativ och motioner, så det kommer nog att bli riktigt bra diskussion!
Dessutom komme Stefan Gustavsson att vara huvudtalare, kommer att delta i hans verkstad! Väntar mycket! Har läst hans böcker; "Gör som Gud, bli människa" och "Kristen på goda grunder"; kan bara säga LÄS DEM! =D

No comments:

Post a Comment