Monday, September 24, 2007

Engelska

Idag har jag och många andra i Finland skrivit det skriftliga provet i engelska. Jag tyckte att det var riktigt lätt, tog inte länge att skriva. Så klart har jag ändå gjort någon verkligt dum tabbe, gör alltid det. =P

Imorgon börjar en ny period i skolan: tre kurser rella och två moda. Tycker att det skall bli skönt, härligt rentav. Den härperioden har varit rätt tråkig. Har haft två kurser och alla lektioner otroligt opassligt. En lektion kl 8 och en kl 14. Har haft det ur tråkigt! Säkert riktigt bra det också, då jag inte hade något sommarlov, så på sätt och vi har jag haft ett sommarlov nu. =P

Hade dessutom ett härligt veckoslut tillsammans med en fin tjej<3 . Guldvärt! ..och massor med fåglar! Alla ornitologer säger att det varit ett toppen fågelflytt veckoslut. Massvis med bofinkar och andra fåglar som flyttat. Under veckoslustet såg jag massor finkar, gäss, sparvhökar, tornfalk och vråk. Allt utan att anstränga mig. =)

..skribaträff med KJ2 imorgon...

1 comment:

  1. Skola = tråkit
    du - porkkala = på veckoslut

    ReplyDelete