Wednesday, August 1, 2007

Kj 2

Karijärvi 2 skriftskollägret är nu över, mitt tredje läger i år. Det var ett riktigt trevligt läger med trevliga konfirmander och trevliga ledare. Lägret var dessutom djurvän-vänligt. Det kryllade av små grodor och paddor på området. Dessutom såg vi några riktigt stora också. Vår präst lyckades också få syn på en fiskgjuse! =PEn liten söt ekorr unge hade villats in i lägergården och såklart skrek alla på mig så att jag skulle komma och sjasa ut den. Vi såg också många fladdermöss, skulle tro att det var vattenfladdermus, flyga omkring.
Det har alltså varit en vecka späckad med program och skrattsalvorna har avlöst varandra. Sista kvällens megashow var nog den bästa jag varit med om. Vi hade verkligt bra skådespelare i ledarteamet och dessutom verkligt begåvade konfirmander.
Smått sorligt att jag inte kan vara på konfirmationerna. Åker nämligen på fjällvandring...sånu måste jag börja packa igen.=P

1 comment:

  1. Tjena! Hoppas du har de skoj i kilpisjärvi o glöm int att berätta allt om "the return of the big puppas" sen när du kommer hem igen!! ;)
    kram

    ReplyDelete