Thursday, June 7, 2007

Dag 5

Varmt,varmt och varmt! Som tur gillar jag värme..(alltså jag gör inte det .p) Solen skiner på för fullt och det är ca +27 ute. Redan över hälften av lägret har gått, lite sorligt eftrersom den här gruppen är så härlig! De är med på allt, de har intresanta diskussioner och ja..ni fattar. Vi har redan börjat svarva¨på sista kvällens show och på skriba minnena, så får vi dem undanstökade någongång. Idag skall vi dessutom grilla, det blri nog kul. Senare skall vi hjälppisar visa sketchen "Romeo & Julia" och leka "Fyra i soffan". Hoppas konfirmanderna tycker om leken. Härtills har de gillat kvällsprogrammen och alla lekar, "Skeleton" är typ favorit! =D

Skulle vilja hinna på Erämessut på söndag, men troligtvis kommer jag att vara så trött att det inte blir till något. Claus borde ha varit här, vi har sett två snokar. En kom ända in i tamburen! =D Men nu pysa iväg...

P.S. Har ljusröda tå naglar och har fått ett nytt namn "Filip".

3 comments:

  1. Nämen Simon-Lina Stråhlham-Teräskinkku! Måste vi tillägga Filip nu också? (jag vet att en del av dina namn fattas men jag orkade inte komma ihåg alla och dessutom skriva ner dem...) Vad kan man annat säga än: kärt barn har många namn. :) Vad beträffar dina naglar så är jag inte det minsta förvånad, hoppas däremot att du har t.ex. aceton med dej ifall du vill ta bort lacket. Annars kan du få besvär...
    Pah! +27! Jag har faktiskt bara +18 och det ska du veta att är skönt! :)
    Sorry om denna kommentar blev lång men jag hade tråkigt och tänkte skriva till dej. Ha de bra, vi ses snart! :)kram
    Ps. hälsa alla jag känner, och dem jag känner mindre bra!Du kan börja med dej själv...;)

    ReplyDelete
  2. Nå om du int får låna aceton av nån såå...more har här hemma, om du nu int vill gå omkring med ljusröda tår förstås och bli utsatt för practical joke nästa vecka :)

    ReplyDelete
  3. Liinusss!

    Filip ska nu inga skada sig på vassa knivar :D

    ReplyDelete