Thursday, April 12, 2007

00:11

Idag den 12 april, lite över midnatt blir jag väckt av min mor. Det är inte fråga om ett nödfall. Tvärtom, det är min födelsedag. Jag är nämligen född 11 minuter över midnatt. Så därför väckte min mor mig, sjöng och grattade mig, en mycket durrig och sömnig Linus. Min mor är så trevlig.
Sedan har det längs med dagen hörts ett och annat grattis på olika håll runtomkring mig.
Så idag har alltså jag, Linus Artur Axel Stråhlman blivit myndig.(Som om det nu skulle vara så speciellt?=P) =D

3 comments:

  1. Det ÄR speciellt..! I alla fall tyckte jag det... Grattis Linus!!!

    ReplyDelete
  2. Grattis Linus!

    Men inte får du väl bara körkort i samma veva? Då måste man ju börja hålla sig inomhus... ;-)

    ReplyDelete
  3. Ja, för sjutton, man vågar ju inte komma till Borgå mera om du har fritt spelrum på gatorna... :S

    ReplyDelete