Sunday, March 4, 2007

Konfirmation

Nu är sportlovsskriban 2007 konfirmerad! Det var en riktigt lyckad konfiramtionsmässa på Mariagården! Mats Lindgårds höll en mycket bra predikan som säkert inspirerede konfirmanderna och andra gudstjänstdeltagare. Själv klarade jag min uppgift som korsbärare bra(försöker inte skryta), lyckades inte med att slå korset i t.ex. takkronan som jag någon gång gjort. =P
Sportlovslägret var nog ett verkligt trevligt läger och guppen helt härlig. Hoppas jag möter dem alla igen. Får bara be och hoppas på att alla skall ha ett verkligt gott efter-skriban-liv. =D Hoppas att ens någon av konfirmanderna dyker upp på hjälpledar utbildningen i höst.
Dessutom var det en bra dag, då gammelbacka ugglan satt posterad i sitt hål igen...första gången jag bongar fågel med rosor i handen och slips runt halsen. =P

No comments:

Post a Comment