Sunday, January 21, 2007

Veckoslut


Härligt med veckoslut, ingen skola! Nåja ibland är det verkligen tråkigt att inte ha skola. Den här fredagen tyckte jag ändå att det var skönt att få gå hem och ha veckoslut. Min fridfulla vistelse hemma (hade tråkigt) blev inte så långvarig, plötsligt textar Mia mig och frågar om jag kunde komma och hålla henne sällskap tills ungdomssamlingen börjar. Såklart! Så några timmar i trevligt sällskap passerade tills vi gick till Helluntai där vi denna gång skulle ha US. den var häftig måste jag säga! En hel del underbart hände och vi hängde kvar där till halva natten o diskuterade. Mia hade nog en helt fantastisk tur(?)den fredagen, hon fick båda resorna gratis!
Efter att hon farit iväg, så hängde vi andra ännu kavar en stund och hade nåt lustigt improviserat sång grej...
Efter en alltför kort nattsömn var det lördag. Jag gjorde precis ingenting den dagen! Riktigt skönt...
Idag har jag gjort skolarbeten,hjälpt min flitiga mor som städat hela dagen!
Det bästa var nog ändå att hon hittade en gammal trådtelefon jag fick plocka isär. Ett enkelt nöje! Har alltid gillat att plocka grejor i bitar och telefonen hade massor med skruvar så det var jätte kul! Nog är ändå en telefon enkel när allt kommer omkring. =p
Men nu kommer det några dokumentärer på tv jag tänker se...

1 comment:

  1. Linus, jag hitta till din blogg :D wiieee. Hehe, lustig sångimprovisation indeed... :D Du kan ju gissa vem det här är. En som var med;) De e roligt att läsa vad du skrivit, så hålls man up-to-date. Kanske jag också borde skaffa en blogg? Men vi höres å ses igen (kanske kanske kanske på ons?) Kram på dig!
    Ps. Linus är basen, basen, basen... Glöm ej det :D

    ReplyDelete