Tuesday, January 9, 2007

..serier..


En ny period i skolan har börjat, den lättaste jag haft i gymnsiet härtills. Har bara lätta kurser, som mest av allt går ut på diskussion. Har dessutom en massa håltimmar, så läxorna gör jag i skolan. Kvällarna är därför lediga då inga träningar ännu börja.
trött som jag är bestämde jag mig för att göra nåt jag inte gjort på länge. Se på tv orkar jag inte, det är så onödig och digiboxen för en massa oväsen. Några böcker orkar jag inte läsa, det kräver för mycket koncentration. Så jag plockar fram en hel hög med Kalle Anka-tidningar. Det är egentligen ytterst skönt att se på bilder och endast läsa några ord..och underhållande, man får sig ett gott skratt lite nu och då!
Ett skämt som är tillräckligt torrt så att det är roligt när man är trött hittade jag med(vilken fantastisk formulering):

"Så var det mannen som kallade på polisen för att hans paraply blivit nedslaget."

..alltså helt sjukt roligt!..okei kanske jag borde gå lägga mig...svårt att skriva allt det här..

No comments:

Post a Comment