Monday, January 22, 2007

Kaikki samaan syssyyn



Såklart att allt skall vara samtidigt! En kommande tisdag är jag bokad nästan dygnet runt. Skola mellan 8 och 14, gamlasdansövning mellan 15 o 16.30, C-körkortsteori mellan 16 o 18.15, mörker körningsdemo från 18.30 framåt..Dessutom borde jag få inklämt församlingens ungdomsdirektions möte kl 17. Vilken härlig dag säger jag! =P Men inte omöjlig!
Nu väntar jag dessutom på ett brev om jag kom med på en FH-kurs för brandkårister...jag säger bara att räddningsverkets utbildnings planering inte rikritt fungerar. Anämler om att de ordnar en kurs 2 veckor innan kursen börjar och låter deltagarna veta om att de har accpterats till kursen nån dag inna kursen börjar!
Men FBK träningar nu.....

1 comment:

  1. Så är det ibland, allting kör ihop sej:) More

    ReplyDelete