Thursday, June 29, 2006

Det som stör mig mest

Alla är vi olika, som tur är, men ibland stöter man på mänskor som på nåt sätt bara gör en nästan galen. Det är inte några stora och dramatiska saker, men små saker, som t.ex. att smaska.

Själv är jag ganska egoistisk och tycker om att planera min tid lnångt framöver, jag bär alltid min lilla fick kalender på mig. De flesta mänskor omkring mig gör helt tvärtom, det är ganska störande ibland, t.ex. när de inte vet om det är passligt att spela volleyboll imorgon eller i övermorgon, eller ännu värre om en timme eller om två.

Det som stör mig mest är nog Östra Nylands Räddningsverks kursplanering, de meddelar om kursertidpunkt och tidtabeller nägra dagar i förväg! Och då är det en kurs om sträcker sig över flere månader! vad om jag har planerat en massa annat? Har helt fullt upp med skola & annat? På resa i 2 veckor som jag är planerad 1 år tidigare?! Yarr!!

Planera, skriv upp och meddela i tid! Inte i sista minuten.

Det är min åsikt!

No comments:

Post a Comment